新年前去左Bioscreen Organic Beauty醫學射頻提升肌膚療程
好多時聽人講做RF射頻會有少少感覺
但我今次只體驗到無比relax
 
我去了尖沙咀Bioscreen Organic Beauty
碰巧他們做盤點
所以職員急不及待帶我進房飲柸花茶
一邊解釋一邊選擇今次用的product

職員介紹後

我選了以下英格蜜兒的產品 (Organic BeautyIngrid Millet是同一集團的喔!)

職員一看就知我是缺水肌
(眼看我膚質年青)  介紹了保水抗敏的產品給我

要做大約1.5-2小時 (所以我都係去左個toilet )
VIP房真係好正
如果做body spa可以舒舒服服係個浴缸relax下就好了


來一幅before 圓面相先

Organic Beauty 有一樣野真的不得不提
很多時其他美容院都只會幫你䣃妝… RH…跟住走得
Organic Beauty會包埋䣃妝、peeling、按面、RFmask、按摩肩  (有些treatment仲包針清架)

我的美容師為的做簡單護理
而treatment就會換上治療師了

我䣃妝油後抹Toner
就用些部儀器做treatment


再來全面按摩

Medical RF 係電離子
所以要放一片鐵片係背部

Medical RF非創傷性射頻儀器
針對面部及身體各部位
Medical RF發出的射頻活躍身體內的
從而釋放熱能
能準確地令膠原蛋白纖維自行重組及即時受縮
啟動膠原纖維母
 
一般皮膚可以升到去到40﹣50
但我因為太dry… 開頭只可以算到去34度就停頓了
要再加話度數先可以再升到呀!

儀器採用嶄新技術皮膚溫度控制避免痛楚及過熱感覺
而溫度是由內熱出來的

機頭在皮膚組織 5mm內加熱
阻止熱力傳到皮膚表皮層
避免痛楚及過熱的感覺

Medical RF可同時發放單極性及雙極性射頻
有別於美容市場上一般只能提供單極性或雙極性射頻儀器
依種技術可加強誘發膠原蛋白自動增生及修復
令肌膚達致最佳效果

塗完一層collagen gel
就開始用這些機頭了

儀器有三種不同電極的專利機頭

大頭專門針對較大範圍既肌肉(如蘋果肌和咀嚼肌)

中頭針對細紋射頻更加集中去到底層

細頭專門解決眼部、虎紋、法令紋等紋理問題

當中做大頭同細頭都唔會有太大感覺
而中頭就會有比較熱的感覺

做完半邊面後
明顯V左好多

做完另外個半邊面後
敷了一個mask
(因為用料靚,完全無用到網都起到個mask.. 真係好正呀)


做完之後勁水潤
仲可以促進膠原蛋白自我增生
塊面左好多
仲連暗瘡印都淡左架!

你想唔想試下呢?
想就快D Click入去登記免費試做醫學射頻提升肌眼部程
「Treatment由 Bioscreen Organic Beauty。此乃個人感受」
arrow
arrow
    全站熱搜

    cathyking527 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()