close
上年10月買了一個Neo Derm Beauty Box

重點依然係品牌Bicelle
真係忍唔住又買左

咁吸引因為Bicelle B5 Cream Mask全效維他命 B5 補濕面膜 100g (價值 $550)
半價唔洗就買到
想懶D唔勤力敷mask都唔得啦


我真係無懶架
用左3個月就用清了

轉天氣皮膚變得乾燥敏感
我的額頭都多生了粒粒表示抗議了
$120唔係唔買下嘛
 
收到個時真係比想像中大盒
我足足用了3個月才用清

Cream Mask的好處是特別保濕滋潤
用來舒緩轉季敏感乾燥肌就最好不過了
 
頭一星期我每晚都敷上一層薄薄的再加上paper mask
就像美容院做倒模一樣
極速將水泵落肌膚底層
可以成功幫我係一星期將額頭粒粒清除左70%

之後我就每星期只用23
其中一天會敷厚一點作為特效保濕
1520分鐘
Mask 就會變乾開始有少少裂紋及變透明
我就會用水洗掉

皮膚即時飽滿水潤柔軟
有助強效修護、充滿光澤
減淡幼紋及乾紋

到上個月見到「Bicelle維他命B5補濕霜」做promotion

原價HK$450 / 50g... 依家又可以以HK$120買到了
又忍唔住試左了


蘊含了主要成份:透明質酸、甘油、維他命B5、綠茶精華、維他命E、荷荷巴油
主打水潤、抗氧、再生
水潤這個功效不用多說啦
因為它含有維命B5和透明質酸
能將1000倍水份注入肌底
達到長時間水潤補濕

而綠茶精華能中和游離基
強效抗氧促進細胞生長的佳品維他命E則能深層再生修護及滋養
改善膚質令肌膚再生


於Bicelle B5 Cream Mask後用上效果一流
取適量塗勻全面及頸部
(塗B5 Cream不要像B5 Mask 一樣貪心喔!)

輕輕按摩直至完全吸收
乾紋消失
修護及滋養肌膚

而且軟化粗糙皮膚
用完整塊面都無滑溜晒呀!

http://goo.gl/yCnVOO

 

mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com  

 

此乃個人感受
arrow
arrow
    全站熱搜

    cathyking527 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()