唔知大家有沒有像我一樣 『人大了越來越懶』呢?
 
我都唔知點解自己會變成咁架
早上起身前令願賴床一陣
攪到連化妝護膚嘅時間都無晒
 
所以依家我最愛試一些「一物多效」的產品
而抗敏保濕是我夏天的重點保護項目
因為一到夏天我面上頸上就很易會紅腫
所以真係要襯這個初夏選擇一下啦!

上星期到了位於尖沙咀iSquareADJUVANT試了剛在今年41日才開賣的PRINSHELL彩妝系列
是第一代的改良版
比第一代加入了更多種天然珍貴修護成分
採用全天然成分
加強產品保濕及對抗紫外線損害等美容功效
亦有效針對敏感帶來的泛紅和乾燥問題
 
聽起來很夾我的膚質
那就一定要試啦

整套PRINSHELL彩妝系列有13件咁多架:
P-project保濕防曬底霜 SPF29 PA+++ (HK$440 / 40g)
Gel Foundation美肌精華調色粉底液 SPF11 PA+ (HK$450 / 20ml)
Control Stick珍珠光感精華遮瑕液SPF4 PA+ SPF4 PA+ (HK$260 / 5g)
Loose and Lucent Powder淨透亮肌碎粉粉餅SPF3 PA+ (SPF3 PA+ (HK$550 / 14g)
powder foundation親膚控油細緻粉底  SPF13 PA+ (HK$370 / 13)
Cheek Powder胭脂 SPF4 PA+ (HK$500)
Lip Stick豐盈潤唇膏 (HK$200 / 4g)
Lip Gloss  豐盈潤澤唇彩 (HK$320 / 7g)
Advanced Waterproof Silky Eyeliner (全新) (HK$360)
Advanced Eyebrow & Eye Shadow Powder (全新(HK$480)
Advanced Waterproof Curl Up Mascara (全新) (HK$370)
 
ADJUVANTBA姐姐真係好nice好好人
唔會hard sell
而且好體貼

由於ADJUVANT很著重護膚
所以我當日試妝時
係連整個護膚程序一次過做架 (洗埋面架)
貼心到呢.. .. ..

整個護膚程序
我最愛這枝Toner
拍上去後你會覺得好保濕
只係一枝Toner塗後會有像塗了Serum  Lotion的感覺
這枝我大大大大推!

到妝品了
P-project 保濕防曬底霜 及 Gel Foundation 美肌精華調色粉底液
這個很好用

P-project 保濕防曬底霜需然沒有任何調色度
但塗上後神奇地會有一種光澤透現
貝殼的反光感
真的能做到系列PRINSHELL PRIN」光澤「SHELL」貝殼保護的主題

Gel Foundation 美肌精華調色粉底液 共有4
我這樣的敏感肌用這個配搭就好像抗紅肌啦
調色粉底液用後不厚粉

色彩飽和度好正
而且遮瑕度都OK
我沒有再塗遮瑕膏都可以喔!

Control Stick珍珠光感精華遮瑕液SPF4 PA+
這個我不喜愛
因為.. 感覺有點厚 & Dry
(但白色打光影這枝就OK Wor)

塗過了粉底液
BA建議我再掃上Loose and Lucent Powder淨透亮肌碎粉粉餅SPF3 PA+
我對她說我夏天才會用碎粉的
因為.. 我不喜歡面上cover了太多東西的感覺
 
BA極力推介我一試
Oh My God.. ..
碎粉好細好輕
個粉pop好似比BB用咁滑
用完我真係鐘意左呀!


再按掃幾下陰影

Cheek Powder 胭脂 我就反而覺得第一代好d
雖然同樣地上色
而今次賣點係一盒有2隻色
但這麼細格及用盒內的胭脂掃我覺得設計不太好用
我比較喜愛用大掃掃胭脂喔!



Advanced Eyebrow & Eye Shadow Powder
一盒可以當眼影眉粉的
塗在眉上很自然
而掃在眼簾上又不會太深實色
雖則只有這個色系

但我覺得上班用這個色系做漸變已經足夠了

Advanced Waterproof Silky Eyeliner Advanced Waterproof Curl Up MascaraLip Stick豐盈潤唇膏 Lip Gloss  豐盈潤澤唇彩都通過敏感測試
絕對是抗敏保證


總括幾句
整個系列都幾正
系列不但加強產品保濕、防曬及抗老化等美容功效
更針對性解決敏感帶來的泛紅、乾燥等問題
是現今因轉季、空氣而出現敏感情況的天然化妝良藥


有興趣可以到ADJUVANT 肌の回復專門店 iSQUARE (504)試下架!
真係唔Hard sell!
 
 
「產品試用由ADJUVANT提供。此乃個人感受」
arrow
arrow
    全站熱搜

    cathyking527 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()