夏天毛孔透不過氣
除了用清潔儀器幫忙深層清理一下
敷面膜都係好重架
 
有好多人會主力敷美白
但係毛孔blockD精華都入唔到去啦


好多時聽人講去角質和深層清潔唔可以同一日做
邊個話架???

我今次就想介紹大家用Exuviance產品
我會先用Exuviance Triple Microdermabrasion Face Polish微晶淨滑煥膚霜磨一下面部

3重煥膚成
令老化肌變得細緻幼
幼細的微晶粒
產品最大特點係加入Exuviance最出名的PHABIONIC 
可以不傷皮膚地溫去除老化角質
木瓜酵素幫助溶解堵塞毛孔的
甘醇酸有效重現肌膚光
 
使用完微晶淨滑煥膚霜後
配合Exuviance Purifying Clay Masque深層潔淨更生面膜
就最能發揮雙重淨膚幼滑功效
因為毛孔清除了
老化角質變薄了
更生面膜就可更容易吸走更底層的毛孔

綠色的深層潔淨更生面膜
其實塗上面後很快乾起來
5-10分鐘面膜泥就已經完全乾了
帶點椰子味
真係好香架!
塗上不夠你會感覺薄荷涼快
夏天用特別醒神
 
因為我本身皮膚帶乾
所以我敷了5分鐘左右就乾到這個點子了
後用溫水清洗就可以了
每星期使用1-2

溶解了一點黑頭
毛孔縮少了少許
像換上了細滑光澤的肌膚
 
不要怕用後有乾燥感
我反而覺得是舒緩
深層潔淨毛孔同時為肌膚注入水份
連敏感皮膚都可以用

最後塗上面霜
盒子內附送的呀!
我試過不敷保濕mask就立即使用
Cream的質感厚身

滋潤度很足夠喔!


想知多D

想帶走依個beauty box?
625號就會有依個產品嘅Neo Beauty盒子賣
想早買早享受的你
立即click   http://bit.ly/1IeXImb
Beauty Box的訂購時間去到725日架~
 
盒子堅抵
唔好走寶啦!
 
mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com  

 

「產品由品牌提供。此乃個人感受
arrow
arrow
    全站熱搜

    cathyking527 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()