自從美圖秀秀app出現後
我身邊唔少朋友都會係同大家分享之前美圖一下
 
只要click一下
張相blur
面色、細滑度、毛孔大小會變得最好
所以男男女女電話入面一定會有個美肌app
 
但今日我可以同大家講
唔。洗。再。用。美。肌。APP。啦
 
我真係無諗過有一種護膚品
用完可以好似用左APP
有種blur左嘅感覺
用完.. 你會覺得毛孔細左、滑溜左
 
 
我講緊嘅係 L’OREAL PARIS最新推出的活力緊緻瞬效柔膚系列
聽講用後可以媲美用app修圖後嘅效果
所以又叫做【美塗霜】﹠【眼紋擦膠筆】
 
眼用的眼霜
眼霜個名都好勁下架
叫做【眼紋擦膠筆】
擁有神奇美肌功效
 
 
L’OREAL PARIS  REVITALIFT Magic Blur Instant Smoother Anti-Aging Eye Cream 活力緊緻瞬效撫紋眼霜
個名都係一樣咁長
眼霜特別蘊含強效抗老化活性成分和咖啡因
再配合光感柔膚科技
令眼紋似毛孔一樣都被隱藏
減少浮腫及淡化黑眼圈
 
 
眼霜從軟膠瓶口出來
質感和【美圖霜】一樣輕盈


 
 
而且眼霜帶點閃粉
是最有效淡化黑眼圈的
 
 
平時化眼妝最怕就是眼紋
依家一塗就平滑了
就像擦膠一樣擦走眼紋
眼睛更細緻閃亮!
 
有眼霜當然有面霜啦!
 
L’OREAL PARIS  REVITALIFT Magic Blur Instant Smoother Anti-Aging Moisturizer
個名好長呀!
所以有個好勁嘅名
叫【美塗霜】
 
我忍不住立即打開試下點解咁勁啦
好似慕絲嘅感覺
帶有。。。像Shampoo的香味。。。
 
 
它是首瓶將 OPTI-BLUR 光感柔膚科技
注入蘊含強效維他命原A (PRO-RETINOL A)的抗皺面霜
光感柔膚科技就係將光線散佈係肌膚上面
產生柔膚效果
(即係用光去blur左你嘅視覺感官)
 
 
我塗上面後
真係不得了呀
毛孔好似被隱形了
一抹就可擁有修圖後的美肌效果
 
 
MAGIC BLUR 質地輕盈透薄
不會堵塞毛孔
令肌膚回復亮澤緊緻!
 
返左5日工逢星期五都像鬼一樣的上班
但塗了MAGIC BLUR 有效改善暗沉及提亮膚色
變回帶有生氣的年輕膚質
 
我晚上用於精華後
而早上就我就在防曬後粉底前
貪佢可以修飾毛孔減淡細紋
 
乳霜柔滑易推
而且水份充足
吸收後面色就即時像blur了的啞緻感
 
 
用後真係又白又滑
以後唔用美圖秀秀了!
 
L’OREAL PARIS  REVITALIFT Magic Blur 
活力緊緻瞬效柔膚霜
$199/50ML
 
L’OREAL PARIS  REVITALIFT Magic Blur Instant Smoother Anti-Aging Eye Cream 活力緊緻瞬效撫紋眼霜
$175/15ml
 
L’OREAL PARIS專門店、萬寧、屈臣氏、莎莎、主要超市及藥房發售
 
mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com 
 

 

「產品由ELLE提供。此乃個人感受」
arrow
arrow
    全站熱搜

    cathyking527 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()