來自澳洲的天然護膚品牌Glamourflage

尖沙咀海港城LCX開設專櫃



之前係IG睇到好多人話「注氧修復面膜」好用
就開始留意佢啦
 
天然成分嘅護膚品係香港大有市場
Glamourflage全部品均採用澳洲本地天然植物萃取配合尖端生物科技製成

一去到Glamourflage Counter就見到幾位打扮成4050年代model
跟產品上40、50年代的“Pin Up Girls”百老滙女郎作包裝設計一樣Vintage
產品盒上每位Pin Up Girl都有名字
令她們擁有不同的個性及故事
極具玩味

吸引我注目的就是Glamourflage最受歡迎的產品:
(1) Elegant Eliza再生緊緻精華
(2) Amzaon Ann防曬乳液SPF30+
(3) Raunchy Rosie滋潤護手霜
 
BA亦都介紹我試皇牌產品Elegant Eliza再生緊緻 
 
主要成份有蜂皇漿,蜂膠,角鯊
Glamourflage的一條尊貴系列
滋潤肌膚及提高皮膚彈性
蜂膠能有效撫平細紋
毛孔收細及肌膚亮澤
 
所以我立即同BA講要試卸妝油、Toner & Mask
 
因為每天化妝
卸妝油真係用得好快
BA建議我試試潔淨卸妝效果強的「Tara Tinsel淨膚卸妝油」
用即場叫我試上手
 
用後唔會令皮膚乾巴巴
比起大brand也不
所以我決定一試
 
卸妝油潔淨及保濕不錯
但對防水眼線之類產品就卸不到了
帶點淡淡果香 (是橙味吧)
感覺很fresh



試上手已經覺得很滋潤
 
Elegant Eliza再生緊緻的Toner
帶點清香及滋潤
用後就像為肌膚加了一層cover
 
 
mask用後更即時變得亮白
 
之後BA再介紹今季新推出的Fantastic Faith Re-Hydrating Collection長效保濕透亮系列」

蘊含AMC保濕成份及三重保濕因子KMF等保濕成份
優點很多
(1)  能強化肌膚鎖水力採用三重煥膚保濕科技,可保濕鎖水長達24小時
(2)  提升肌膚自身保濕力使肌膚保持最佳的平衡狀態
(3)  高效亮膚及抗氧化使用後肌膚緊緻度提升50%
 
而且滲透力極強
皮膚很快吸收
質地輕盈


我留意到其實box set好抵買
但係買咁大盒番去好易比老公發覺先打消左念頭
依家諗起都有一丁點後悔
 
除了Skincare
BA也推介我用
Body Care

Ver Vam Body Cream亮白身
Cream裡面有小小閃粉架
D用就更加Sharp
夏天D衫露手臂都好正架

搽完皮膚好有光澤感

含多種礦物植物配方
好似為身體蓋上第2層亮肌保護

你以為咁多嘢好貴?
其實依度都唔洗$1000
 
我以為皇牌產品Elegant Eliza再生緊緻 」會好貴啦
都係$300D
以全天然產品黎講
Glamourflage真係好平好抵架!

Amazon Amy Body Sunscreen SPF30+ 身體防曬乳液 $270/150ml

海港城海運碼頭3LCX (Tel:3569 51180
 
Email: cathykinghk@yahoo.com 
 
「產品由品牌提供。此乃個人感受」
arrow
arrow
    全站熱搜

    cathyking527 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()