HK$298平平地都可以做一個facial
你會用HK$298買一片mask?
 
無錯.. 係一片
唔係一盒呀!
 
因為我剛剛做完fraxel
屋企D保濕mask用晒
得番D有美白成分的又唔用得

所以周圍睇周圍逛睇下有咩mask好用啦
無意間比我發現左CAROL依個牌子

面膜來自台灣用生物纖維製造
連皮膚受傷都可以用既mask
(Sales就係用依個point打動左我!!)

Sales到敷一次都會有神奇巧功效
係一般敷一盒paper mask先做到嘅效果呀
 
依塊mark其實都好怪架
鬼成咁大片
都唔係平日我地一片摺2下個D包裝

包裝我大體
有成1.5A4紙咁大

用金色硬卡紙再包住白色依片mask

咁樣包裝好處係全塊mask都平均佈滿精華

面對敷嘅時間唔怕整爛片mask
(因為生物纖維好易比指甲弄穿架)

MASK本身好濕
敷係面多到一滴滴係下巴滴落黎

而多左個D可以用藍色個片塗埋手手腳腳

Mask好貼面
有效將35ml精華完全滲入肌膚每一個細胞

但人中位太長了
敷唔個唇滲左入個口
依點係成片mask我最不喜歡之處
 
Mask沒有任何香味
零防腐劑、零塑化劑、零礦物油、零人工色料、零香精
 
結合3大先進修護配方
EGF青春因子、緊實因子SNAP-8 胜肽ACETYL HEXAPEPTIDE-37鎖水六胜肽
能即時為肌膚注入奢華滋養
而且還有植物雙重胎盤素、乙基維他命C與紅石榴萃取
令皮膚透亮水潤效
 
平日一片paper mask你今日敷完可能即日見到效果
但依片生物纖維膜
表面睇佢好gel無咩野咁
但其實精華已經慢慢滲左入底層
仲有如人體第2層皮膚一樣貼服
我敷了25分鐘
生物纖維膜不會變乾反過來吸走我的水份
而係變成保護膜成了一層cover

即時敷完既效果
就係好明顯咁將我焦到一點點嘅地方改善了
變得平滑、濕潤
粗糙感亦消除了

CAROL Futurist Anti-Aging Repair Bio-Cellulose Mask
HK$298 (1 pc)
www.carol-biotech.com.tw

 

mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com 
 
產品由品牌提供。此乃個人感受」
arrow
arrow
    全站熱搜

    cathyking527 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()