SOGO thankful week一年有2次
有血光之災的你就係最好嘅出血時機

真係『有咩想買都要忍到SOGO thankful week先好買』講得無錯架
因為次次只有 thankful week 先會有特價或者限量套裝
有時仲會送好多旅行裝

上年我去左銅鑼灣SOGO
真係好迫好多人
所以今年決定自去尖沙咀SOGO
買唔齊先會再去銅鑼灣SOGO

尖沙咀SOGO其實品牌都幾齊
Kate Spade, Coach,或 Longchamp都唔洗排就入到去
我去左Kate Spade
長銀包都只賣HK$900
而袋款大都貴不過HK$2100
我入手了這個
抵到不得了
一千零一個咋。。。。

接著是化妝品 / 護膚品套裝的推介
我一路都有用開SK-II的產品
所以今次一早已經揀好目標
SK-II限定版產品真係好抵

大部分身邊的顧客都是要這款神仙水體驗限量版套裝 <煥發肌膚光澤>
購買SK-II 神仙水75ml,護膚面膜1片
嫩膚清瑩露30ml及凈肌護膚潔面乳20g
成了Must Buy item
現在$540 已經有$927 的價值(59折呀!!!!)
講真仲有野送所以其實未折又點止$927!!成千成蚊啦!!

Thankful week都會送上很多 Gift
Travel size sample不是一包包的那種
平時護膚面膜1片都已經around $100
我係長期客戶當然買左好多啦
所以有好多好多Travel Set
(未試過SK-II 的朋友應該趁此機會入手)

Chanel 雖然無discount
但都比平時送多左野
Chanel No.5 香水 出左 35ml 特別版 真係要收藏一下 。。。Wakaka (又一個買野的理由)

依set 我都好有興趣
不過我仲考慮緊!

Email: cathykinghk@yahoo.com 

「自購。此乃個人分享」
arrow
arrow

    cathyking527 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()