禺人節的一個晚上
去試下新野
去到位於尖沙咀的Chef Stage

入到門口除了被燈光吸引外
放在大門的獎牌也令我停下了腳步
 
 
一入到去就見到落地大玻璃窗
 
而且仲有一個好中國特色的裝飾
 
吃了一個6courseset dinner
加多一個湯及甜品
心情大好因為私人事務慢慢settle down
 
Set dinner $498 我覺得真係好抵食
6course你唔好以為好少份量
其實每一道都可以填飽你個胃

先來個冷食日本磯煮鮑魚配凍鮮蝦
磯煮鮑魚好入味
不點日本醬油其實都已經好好味
而鮮蝦好彈口
不是急凍的那種
而且有蝦膏的
 
之後就是湯了

Set的黑松露蘑菇湯不像以往喝過的那樣
好似完全沒有cream
是真材實料只用上蘑菇及黑松露弄出來
而且不會完成磨到變蘑菇蓉
喝下很有口感
 
而另一個單點的湯因為我覺得很特別而點的
黑毛豬海鮮肉骨茶 $98
平日的肉骨茶都是馬來西亞口味
加上黑毛豬及海鮮很fusion
2大條黑毛豬肉、鮑魚及鮮蝦
湯很濃味而且湯上面不會有一層油
感覺很健康
 
每道菜都都分開上
唔會一次過上晒

蟹肉蘑菇日本年糕
這個就有點普通

完全像SXXXX Food的一樣
而且蟹肉不多

燒牛脷配日本蜜糖芥末
牛脷口感像有牛味的午餐肉
很特別

而我很愛那個日本蜜糖芥末
 
我建議一口點一下蜜糖芥末
令牛味更特出
(其實我私心太愛蜜糖芥末醬了)

main course

 
慢煮牛真係好好食
我係第一次食慢煮食物
 
食物一上碟見到以為只有3-4成熟

吃下後感覺肉與好嫩
就連根都食到
真係好好食
略嫌醬汁有點普通
(似是牛排燒汁)
不過因為慢察牛排確實太好味
不用點醬我也整塊吃掉了
 
6道菜不包括餐茶
(有點美中不足)
唯有用甜品作終結

餐的甜品是藍梅芝士凍餅

但我一早看上了原個菠羅雪芭

因為平日唔係成日食到
食完真係好滿足
 
吃掉整個dinner set確實太飽了
但原個菠羅雪芭
甜中帶點微酸
立即幫助消化

 

真係完全無簡錯

下次可以約喜歡吃海鮮的朋友
吃半打生豪慢慢傾先!

 ****
境 ***
 ****
 ****
 ***

 
Email: cathykinghk@yahoo.com

「此乃個人感受」
arrow
arrow
    全站熱搜

    cathyking527 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()