… D手手腳腳皮膚好乾咩?
上次朋友gathering竟然比佢地笑我
話依個年紀唔可以好似後生咁唔塗body lotion
 
Ok…我好聽大家意見嘅
因為我好怕lotion有黏住嘅感覺
亦都好怕太香令我不停打噴嚏
 
所以我一路都唔好好打理我D手手腳腳囉!

最近有機會比我遇上了美國No. 1皮膚科醫生推薦潤膚產品
CeraVe®美國適敏膚「防敏滋潤保濕乳」
24小時深層保濕仲可以建立真正修護皮膚的屏障
 
原來皮膚好需要Ceramides神經酰胺堵塞皮膚缺口
流失天然的Ceramides神經酰胺會令皮膚變得乾燥及敏感
洐生不同的肌膚問題如皮膚乾燥痕癢丶油脂分泌過盛丶粉刺等等

CeraVe®「防敏滋潤保濕乳」含有獨特的神經酰胺組合 (Ceramides 1, 3, 6-II)
有效補充健康肌膚所需的神經酰胺
讓肌膚不會因為失去天然的Ceramides神經酰胺變得乾燥及敏感
為肌膚打造天然的皮膚屏障
 
CeraVe®「防敏滋潤保濕乳」能補充3種必需的Ceramides神經酰胺
·     Ceramide 1:                       - 將角質細胞緊密連接2
·     Ceramide 3:                       - 強化乾燥肌膚中的天然油脂層3
長遠改善保濕功能及保護肌膚免受外來環境刺激3
·     Ceramide 6-II:                    - 調節肌膚自然脫皮過程4

利用專利MVE® (MultiVesicular Emulsion)分層釋放科技
將肌膚補水的重要成份如Ceramides 1, 3, 6-II、透明質酸、甘油、矽化聚合物及保濕因子等等
逐層釋出丶滲透及軟化肌膚


最好的吸收時間當然是洗澡後啦
泵出適量

cream狀好smooth的感覺
沒有香味
一家大小都用到
面及身都塗得
塗後皮膚滋潤得來爽爽的

keep住24小時深層保濕
我好喜歡呀!

HK$139 / 8oz
各大醫務所有售

 
Email: cathykinghk@yahoo.com
 
「產品由品牌提供。此乃個人感受」
arrow
arrow
    全站熱搜

    cathyking527 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()