哈。公司D同事問我係味有左
係時候我要檢討一下了
我有時又怕辛苦,唔想做運動減肥
而聽講LPG M6減肥好輕鬆
但又唔知LPG M6減肥效果好唔好
呢種矛盾心情相信個個女仔都經歷過
 
加上自己身體脂肪太多
做完手術又唔跑得跳得
依半年真係長肉不少
 

今次有機會來到Promised Land SPA試做第十代LPG M6
真係好鬼開心
因為之前睇video
聽過葉翠翠分享講LPG M6好唔好
話做一次LPG M6機對減肥已經好有效
 
 
 
LPG M6儀器來自法國
起源自法國的 Endermologie®
是全球眾多名人健康抗老秘方
 
 
 
 
 

 

Endermologie®專利技術可以活化細胞
100%天然及非侵入性療程
 
以溫和方式刺激皮膚
觸發休眠中的細胞重新投入運作
全無副作用
 
今次體驗LPG Endermologie® 全身護理療理 (纖體、塑形、收緊肌膚)
纖體師初步了解完身體狀況後
就穿上LPG M6特製緊身衣準備進行LPG M6減肥療程
 
 
 
緊身衣可以令儀器在皮膚上滑行而不損皮膚
你看這年件LPG緊身衣有很多黑色線
就是纖體師為客人畫的記號
方便針對特別積聚脂肪的部位來重點處理
 
 
 
今次我主要想針對大腿和肚腩容易水腫和積聚脂肪的部位
希望LPG M6能替我順利減走肥肉
 
穿上LPG M6緊身衣前
 
 
第十代LPG M6特別配備的療程精華
先塗上精華
LPG M6既減肥效果更突出
 
全身護理療理分別有3個steps
 
·    刺激淋巴循環,撫平水性脂肪團,舒緩水腫
·    刺激纖體細胞令細胞自然分解脂肪
·    撫平脂肪團,收緊肌膚
 
 
 
 
 
 
刺激全身淋巴循環是利用吸咀
在身體肥肉上一吸一收
 
做完第一個step
 
 
大腿已經對比得出結實去水了
 
脂肪經過儀器吸啜打散
再運用獨立滾輪技術
 
 
像人手搣脂一樣
刺激纖體細胞Adipocytes
 
 
有助身體排水及分解脂肪
連運動和節減不到的頑固脂肪都可以自然分解
 
LPG M6的物理性滾軸刺激
啟動深層的生物反應
令脂肪分解再次活躍
 
 
 
 
 
肌膚唔再鬆馳
瞬間重塑身體曲線
橙皮脂肪亦漸漸消除
 
 
 
如果好似我咁暫時唔做得運動
又或者唔想辛苦減肥,LPG M6就幫到我地啦,感恩~
LPG M6減肥好唔好?
我而家只係做完一次,但下面張After圖相信答到你地啦
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
做完記得塗上LPG M6收緊lotion呀
 

 

 
而我仲會飲埋J14 加強纖體效果
好天然  酸酸地
一日一枝keep 住瘦
 
更多關於LPG療程既資料可參閱
https://www.facebook.com/lpghk/

Promised Land Spa (法國LPG指定培訓中)

 

 
「產品由品牌提供。此乃個人感受。並不代表品牌/公司之言論及立場」
arrow
arrow
    全站熱搜

    cathyking527 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()