close
比我發現係萬寧“You are what you eat” 嘅水果洗護
Hair Recipe「蘋果x生薑」、「杏桃x蜂蜜」及「奇異果x無花果」
以食材提煉而成嘅洗護產品
會唔會好惹蟻??
講笑
我係快有糖份反而更笠咋
 
踏入春天
D頭髮成日好似漿住咁
 
我已因為咁轉左3支洗髮水
但係一都仲係好塌
痴笠笠到有同事問我個頭點解返左半日工仲未乾
這款Hair Recipe「蘋果x生薑」嘅洗髮乳不但使用了蘋果作為修護成份
做到深入的滋養和鎖水
同時也令到頭髮順滑起來
減少毛燥感
配方不含礦物油、防腐劑、麩質
讓頭髮更能得到細緻的修護
 
生薑 - 豐富姜辣素 (天然抗氧化物,抵抗使頭髮易斷、破壞毛囊的自由基
蘋果 - 含原花青素 (天然抗氧化物)Vitamin A&C 及生物素,頭髮健康強韌生長, 防止頭髮變簿
 
除左一日一蘋果來護髮
仲添加生薑成份
對頭髮嘅髮質深入修護之餘
同時令髮質變得更強韌
散發自然的光澤感
難怪係日本超人氣
成為樂天NO.1
 
Hair Recipe「蘋果x生薑」防斷髮洗頭水
扭開已經傳出陣陣濃郁嘅蘋果甜味
 
輕易搓出豐盈的泡
帶走頭髮油脂和
令頭髮更易做出輕盈造型
 
配合Hair Recipe「蘋果x生薑」護髮乳
用後的頭髮變得柔順光澤
力很強
淡紅色的護髮乳
同樣不含礦物油、防腐劑、麩質
 
只需在洗髮後均勻塗未在髮絲上
成份中的植物精華能幫助頭髮撫平鱗片
生姜能幫助血液循環
加快新陳代謝
活化毛囊令髮質變得更強韌
髮問題得到改善
 
「薑」產品一直極受歡迎
今次「蘋果薑洗頭水」嘅創新組合
無令我失望更是清新
仲一試上癮
 
你看... 十分清爽
 
髮型終於塌下來的感覺了
 
萬寧獨賣

 

 
Email: cathykinghk@yahoo.com
 
此乃個人感受並不代表品牌/公司之言論及立場
arrow
arrow
    全站熱搜

    cathyking527 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()