9月尾參加了Jane Iredale Makeup Workshop 

 
第一次真正接觸到Jane Iredale
當日Jane Iredale Make up Workshop除左有Jane Iredale產品外

仲認識了2個品牌 Living Nature 及 California Baby

等我講下試完之後的最「like」嘅產品啦!

當天即場試了Living Nature的保濕面膜及cream
我就比較「like」保濕面膜及深層清潔面膜
因為真係即時保濕
而且你會睇到皮膚將面膜的水份完全吸收
令之後上妝更加貼服
仲成塊面亮白晒
 
之後就到Make up 示範
示範完就動手做一次喔!

從不同的底妝產品入面

我選了遮瑕度最好的BB粉底霜SPF25
 

因為一枝過可以作為重點遮瑕都得


如果你想再貼薄一D
就可以用上礦物質潤澤Foundation
以先進的微粒包裹而成
內裡有著多種緊繳精華
持久使用仲可以增加肌膚彈性
化妝同時護膚
特別適合敏感、有創傷性歷史、孕婦使用


另外防晒粉的也很愛呢
這個是大熱item
「like」它的方便「like」它的防曬功能「like」它的天然度
只要輕輕一掃就可以發揮物理性的防晒功能
這已是我出街補妝的必備item


另外要大推的就是保濕滋潤噴霧
我知大家一定說自己都有平日用上某些大牌的
這個也不太特別吧!
為何要推介呢?

就係因為它的香味天然
比起其它品牌加入了香精味道
Jane Iredale就更加天然了

4種味道我最愛Rose及Pommisst紅石榴
用上Pommisst這味道作噴霧我都是第一次用
真的很refresh.. 而且定裝控油一流


最後不得不提就是這枝天然植物刷噴霧
有很多人都會定期清潔化妝掃
但有了這枝就可以每次用完為掃快速地來一個清洗及保養

「like」是因為它的味道
我真的未用過一枝洗掃水是沒有酒精的臭味道的
這枝有葡萄柚味
噴一噴就有效溶解毛上的污垢
而且洗完不用過水
香味久久的在掃上我確實「like」爆

 
在完成了粉底、眼妝、眉妝

天然礦物妝容就完成了!
 
Jane Iredale Skincare Makeup
www.janeiredale.com.hk / www.janeiredale.com
Living Nature Manuka Honey Skincare
www.livingnature.com
 
 
「活動由Jane Iredale提供。此乃個人感受」

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    cathyking527 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()