男人成日問女人點解買咁多護膚品
成日買要用好多錢
 
我想講其實好野未必一定貴
買咁多都係想試下
用一D更好嘅產品啫
 
 
OLAY Regenerist Super Cream 是我近來試過性價比高的產品
 
紅色包裝好火熱
Super Cream SUPER之處係可以有效將精華LOCK
 
25歲後新陳代謝開始減慢
骨膠原又開始流失
啱啱出黎做野真係無咁多錢買護膚品保養架
OLAY Regenerist Super Cream 價錢實惠真係可以幫到大家
 
 
而到左3字頭肌膚狀態更大不如前的我
好多問題例如毛孔粗大、肌膚衰老、雙頰下垂鬆弛都出現晒
咁抵唔係唔試下呀?
 
 
其實消委會報告也提過Olay除皺面霜、抗氧化及保濕表現佳
Olay Regenerist Micro-Sculpting Super Cream更達到最高級別的5粒星
 
含有法國黃金級成分Penta Peptide幫肌膚增生膠原
Olivem橄欖精華萃取物、氨基酸肽複合、黃花前胡提取物
可以深入滲透肌底
減少細紋令肌膚更緊緻
令表層老化角質代謝更快
從而展開透亮新肌
 
 
眼望落去Cream嘅質地都幾厚身幾rich
 
 
 
所以我薄薄地塗一層
原來一D都唔笠
細滑有光澤
 
 
7天用後毛孔細緻了
用了半個月
膠原蛋白自我增生
有助抗老可以Keep住後生
 
 
好似為肌膚「氣」
肌膚充滿彈性
皺紋
 
公司同事估唔到我幾多歲
彷彿逆轉十年肌齡 (暗笑)
OLAY Regenerist Super Cream
HK$239.9
 
 
Email: cathykinghk@yahoo.com
 
「產品由品牌提供。此乃個人感受」
arrow
arrow
    全站熱搜

    cathyking527 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()