Kiehl’s 金盞花水你唔會未用過呱?
唔講得笑… 未用過你真係要快D試下啦
 
金盞花其實係藥用植物
 

具有減輕炎症及舒緩功效
由其是痘痘人氏及敏感肌
當你洗完面用化妝棉擦一下整塊面
你就會有一種說不出的清爽
所以夏天我特別推介比朋友

 
金盞花水入面你清晰可見一片片花瓣
你知嗎?  每一片花瓣都係人手揀出來放入瓶中
 
近期仲出左金盞花面膜
好似果凍嘅質地
加埋relax嘅條味
直情為我的心靈都作出鎮靜舒緩

 
我一整套試上效果令我尖叫
先來 植物精華潔面泡泡凝露
 

加入了椰子油萃取
按出來無色無味
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
好易產生豐盈的泡泡
 
泡泡質地細緻
泡泡帶走毛孔內的髒物
 

用後不會繃緊就最重要啦
整個洗面程序令皮膚更柔軟

 
之後就把 金盞花植物精華化妝水 倒到化妝棉上
 
 
 
一絲絲的金盞花也一併被帶到化妝棉上
 
(沒有酒精味.. 所以我一直愛用)
 
 
 
 
它有助平衡油脂、減少痘痘之外
就算你有痘痘都可以加速癒合及減少痘痘印的色素沉澱
 
塊面角質好多
(我每次忍唔到手KO痘痘之後必定用金盞花水係面上擦幾下)

 
最後用埋 金盞花面膜
這瓶花瓣面有著膜滿滿金盞花
 
 
 
 
再配合蘆薈精華
大量保濕又修護
無需放入雪櫃
敷上面都會凍凍的

 
依個mask有個好處
就算你好趕時間敷5分鐘都會瞬間保水
一星期2-3次就夠了

 
 
我不會敷太厚啦
(其實是我不捨得用太多)
正常的份量就是要令每個毛孔都蓋再加上一點原度
 

就是我手上這個分量啦

 
 
5分鐘後
 
 
涼透心的感覺
面膜上有一片片金盞花
味道天然金盞花水的味多了一層再fresh的感覺
(還好像有一點點橙及檸檬味)

 
5分鐘後用清水洗掉
當你一擦乾面
你會即時發覺肌膚含水量被提高
就可以塗上你的保養品了
 
金盞花系列依3個最佳拍檔走埋一齊
你嘅肌膚幾時都會係最佳狀態啦
 

http://www.kiehls.com.hk/zh_HK/home

 

金盞花深層潔面泡沫

HK$260 / 230ml

 

金盞花植物精華爽膚水

HK$210 / 120ml ; HK$300 / 250ml ; HK$490 / 500ml
 

金盞花蘆薈鎮靜保濕凍膜

HK$390 / 100ml
 
Email: cathykinghk@yahoo.com
 
「產品由品牌提供。此乃個人感受。並不代表品牌/公司之言論及立場」
arrow
arrow
    全站熱搜

    cathyking527 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()