同朋友食

提起佢杜牙根及植
又用左2
提醒左我要好好照顧牙齒
 
我比較討厭薄荷太強的口腔護理產品
味道太強會令我有想嘔的感覺
所以一有新品牌推出我就會立即想試
 
 elmex®就係上個月由瑞士黎左香港
邀請左藝人陳慧珊博士(Flora)親臨旺角屈臣氏為elmex®揭開序
Flora早前更親身遠赴瑞士
就係為左帶出瑞士精神嘅嚴謹態度與elmex®嘅 精神緊扣的體驗
更與Viu TV拍攝三集網絡短片 (短片於415日及5月在Viu TV  Facebook專頁播放)
 
elmex®3個系列
綠色 - 專效抗敏系列
橙色 - 專效防蛀系列
兒童 - 專效防蛀系
 
專效抗敏系列擁有「Pro Argin」專利抗敏技術
是一種精氨酸與碳酸鈣結合的技術
精氨酸幫助豐富鈣層進入並堵塞牙本質小管
封鎖通往牙齒神經線的微細管道
阻隔刺激所引致牙齒的敏感疼痛
 
專效防蛀系列擁有專利「糖酸中和科技」
抵抗殘留食物細菌侵蝕
專效防蛀牙膏含精氨酸
能幫助口腔pH值回復至正常出水不平
中和進食後形成嘅酸性質
減少牙齒琺瑯質被侵蝕
升級*2倍修護
同時*4倍強
 
兒童系列我就無試啦
留比我表弟個D仔女啦
(其實見到水果味我係好想用架… 不過怕比你地笑)
牙膏含獨特Olaflur
具高度滲透力
為小朋友的牙齒表面打好基礎
形成氟化鈣塗層
遠離蛀牙威
 
牙刷有分歲數刷頭也有大小之分架
小動物揸手可以大大吸引小朋友呢
 
我開左防蛀牙系列
因為蛀牙真係好痛
第一樣就係想防止蛀牙啦
 
開封比較特別
要先用頂蓋嘅錀匙先可以打
 
另外抗敏牙膏有2個用法
除左平日以牙刷刷牙般使用
 
 
 

配以專效抗敏牙刷嘅幼細刷毛
柔軟度適中
淡薄荷味而且易起泡
 
另一個用法就係塗少許牙膏在指尖
再直接塗在敏感牙齒及按摩1分鐘
然後以清水漱口
每天持續2
可以為牙齒有好嚴重嘅敏感人士即時解決刺激痺疼等問
 
最後配合埋同系列嘅專效抗敏漱口水
無色微酸薄荷味漱口
用了2星期敏感牙齒又好左喎
 
售點: 各大健與美連鎖店,包括萬寧、屈臣氏及HKTV mall

 

Email: cathykinghk@yahoo.com
 
產品由品牌提供此乃個人感受並不代表品牌/公司之言論及立場
arrow
arrow
    全站熱搜

    cathyking527 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()